23 stycznia 2025

Karta eksperymentu

pobierz

W kursie „Design Thinking w Marketingu” poznasz narzędzia, które pomogą Ci lepiej zrozumieć swoich odbiorców, zaprojektować skuteczne kampanie i testować je, by maksymalizować ich efektywność. Wszystko w oparciu o sprawdzone metody, które przynoszą realne rezultaty.

Poniżej możesz pobrać gotową formatkę narzędzia „Karta eksperymentu”, które wdrożysz od zaraz w swoje projekty marketingowe.

 

5 kreatywnych rytuałów" - przewodnik do twórczej odwagi

Zapisz się na listę odbiorców naszego newslettera z cotygodniowymi inspiracjami, a w prezencie otrzymasz 5 rytuałów wspierających budowanie kreatywnych nawyków.

Joanna Wróblewska

Joanna Wróblewska

Autorka kursu „Design Thinking w Marketingu”. Doświadczona strateżka i dyrektor kreatywna z ponad 10-letnim doświadczeniem. Mając na koncie +150 projektów marketingowych i strategicznych, łączy design thinking z wiedzą marketingową oraz doświadczeniem biznesowym, dostarczając różnorodne rozwiązania na styku marketingu, technologii oraz biznesu. Przeprowadziła już tysiące godzin sesji strategicznych, warsztatów i konsultacji dla właścicieli firm, zarządów oraz liderów MŚP, startupów i korporacji. 

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a