N Newsletter

Case Studies Design Thinking Institute

Case study: Innowacyjny kanał sprzedaży Swiss Krono

Płyty podłogowe, meblowe i ścienne są produktami niekoniecznie końcowymi. Wykorzystanie ich pełnych możliwości jest często wynikiem współpracy użytkownika z doradcą/projektantem. Sięgnęliśmy z klientem po design thinking aby ułatwić doradcom/projektantom łączenie elementów Swiss Krono w projekcie wnętrza.

Wdrażanie nowoczesnych metod pracy w administracji publicznej

Realizując projekty z zespołami z JST (jednostek samorządu terytorialnego) sporo się nauczyliśmy o tym wycinku gospodarki. Dziś chciałabym podzielić się z Wami kilkoma naszymi obserwacjami i pokazać dlaczego JST i design thinking pasują do siebie.

Design thinking w branży usług księgowych

Firma MJN działa na bardzo konkurencyjnym rynku dostawców usług księgowych. Od ponad 10 lat stara się konsekwentnie rozwijać zarówno zakres oferowanych usług, jak i portfolio obsługiwanych klientów. Pośród konkurencji tej firmy można znaleźć zarówno biura rachunkowe o różnej skali działania, firmy rodzinne, duże koncerny, jak i programy do samodzielnego księgowania.

Jak wykorzystać design thinking w projektowaniu doświadczeń klientów sklepu?

Chęć zbudowania alternatywnego narzędzia do komunikacji z różnymi grupami klientów zaprowadziła nas do badań przeprowadzonych przez Design Thinking Institute. Miały one posłużyć firmie SWISS KRONO w rozwoju alternatywnego modelu sprzedaży, który bardziej będzie angażował klientów w projektowanie wnętrza.

„5 kreatywnych rytuałów" - przewodnik do twórczej odwagi

Zapisz się na listę odbiorców naszego newslettera z cotygodniowymi inspiracjami, a w prezencie otrzymasz 5 rytuałów wspierających budowanie kreatywnych nawyków.

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić usługę i dostarczyć dopasowane reklamy. Korzystanie z tej witryny jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie plików cookie. Zobacz naszą Politykę plików cookies.