Płyty podłogowe, meblowe i ścienne są produktami niekoniecznie końcowymi. Wykorzystanie ich pełnych możliwości jest często wynikiem współpracy użytkownika z doradcą/projektantem. Sięgnęliśmy z klientem po design thinking aby ułatwić doradcom/projektantom łączenie elementów Swiss Krono w projekcie wnętrza.
Realizując projekty z zespołami z JST (jednostek samorządu terytorialnego) sporo się nauczyliśmy o tym wycinku gospodarki. Dziś chciałabym podzielić się z Wami kilkoma naszymi obserwacjami i pokazać dlaczego JST i design thinking pasują do siebie.
Firma MJN działa na bardzo konkurencyjnym rynku dostawców usług księgowych. Od ponad 10 lat stara się konsekwentnie rozwijać zarówno zakres oferowanych usług, jak i portfolio obsługiwanych klientów. Pośród konkurencji tej firmy można znaleźć zarówno biura rachunkowe o różnej skali działania, firmy rodzinne, duże koncerny, jak i programy do samodzielnego księgowania.
Chęć zbudowania alternatywnego narzędzia do komunikacji z różnymi grupami klientów zaprowadziła nas do badań przeprowadzonych przez Design Thinking Institute. Miały one posłużyć firmie SWISS KRONO w rozwoju alternatywnego modelu sprzedaży, który bardziej będzie angażował klientów w projektowanie wnętrza.