Zaangażuj swój zespół w kreatywne rozwiązywanie problemów.
Wspólnie z naszymi doświadczonymi strategami i specjalistami możesz stworzyć nową komunikację: wewnętrzną lub do klientów. Poznaj nasz 3-miesięczny proces strategiczny.
Nowoczesne sposoby komunikacji oparte są na precyzyjnie sformułowanych potrzebach konkretnych person, czyli użytkowników. Szukamy informacji w procesie, które zainspirują nas do poszukania radykalnie innych rozwiązań - nowych sposobów dotarcia z informacją do odbiorców. Nie ważne czy projektujesz komunikację wewnętrzną czy do klientów końcowych.
Proces strategiczny „Nowa Komunikacja” to trzy miesiące wspólnej pracy ekspertów Design Thinking Institute wraz z pracownikami różnych działów. W tym czasie przechodzimy wspólnie przez badania potrzeb klientów, diagnozowanie wyzwań, warsztaty kreatywne i szybką weryfikację wypracowanych rozwiązań. Uczestnicy procesu, pod okiem doświadczonych ekspertów wypracowują atrakcyjne rozwiązania dla klientów oraz plany komunikacji i wdrożenia wewnątrz firmy.
Przy okazji, zaangażowani w proces pracownicy poznają w praktyce narzędzia i uczą się jak pracować nowoczesnymi metodami na co dzień. Tym sposobem praca nad zadowolonym klientem staje się rutyną i daje przewagę konkurencyjną.