Zaangażuj pracowników w kreatywne rozwiązywanie problemów.
Wspólnie z zespołem doświadczonych strategów i specjalistów możesz stworzyć nowe procesy wewnętrzne lub uaktualnić istniejące. Poznaj nasz 3-miesięczny proces strategiczny.
Wyzwania wewnętrzne to obszar, w którym coraz częściej wykorzystywana jest metoda design thinking. Zarówno po to, aby budować kulturę innowacji, ale również tworzyć procesy i rozwiązania odpowiadające na potrzeby nowych pokoleń pracowników. Zwinne procesy wewnętrzne to również odpowiedź na pracę w ciągłej zmianie - otoczenia, warunków prowadzenia biznesu, potrzeb klientów.
Proces strategiczny „Wyzwania Wewnętrzne” to trzy miesiące wspólnej pracy ekspertów Design Thinking Institute wraz z pracownikami różnych działów. W tym czasie przechodzimy wspólnie przez badania potrzeb klientów, diagnozowanie wyzwań, warsztaty kreatywne i szybką weryfikację wypracowanych rozwiązań. Uczestnicy procesu, pod okiem doświadczonych ekspertów wypracowują atrakcyjne rozwiązania dla klientów oraz plany komunikacji i wdrożenia wewnątrz firmy.
Przy okazji, zaangażowani w proces pracownicy poznają w praktyce narzędzia i uczą się jak pracować nowoczesnymi metodami na co dzień. Tym sposobem praca nad zadowolonym klientem staje się rutyną i daje przewagę konkurencyjną.