Zaangażuj pracowników w kreatywne rozwiązywanie problemów.
Wspólnie z zespołem doświadczonych strategów i specjalistów możesz stworzyć nowy produkt / usługę lub uaktualnić istniejące. Poznaj nasz 3-miesięczny proces strategiczny.
Klienci mają coraz większy wybór, coraz łatwiej jest zmienić dostawcę usług czy wybrać podobny produkt w niższej cenie. To zobowiązuje firmy do ciągłej pracy nad ulepszaniem własnej oferty i dopracowywania całej ścieżki klienta, co pozwoli nie tylko zatrzymać obecnych klientów ale również da szansę na pozyskanie nowych. Metoda design thinking daje strukturę, dzięki której pracownicy mogą na bieżąco odpowiadać na potrzeby rynku.
Proces strategiczny „Nowa oferta” to trzy miesiące wspólnej pracy ekspertów Design Thinking Institute wraz z pracownikami różnych działów. W tym czasie przechodzimy wspólnie przez badania potrzeb klientów, diagnozowanie wyzwań, warsztaty kreatywne i szybką weryfikację wypracowanych rozwiązań. Uczestnicy procesu, pod okiem doświadczonych ekspertów wypracowują atrakcyjne rozwiązania dla klientów oraz plany komunikacji i wdrożenia wewnątrz firmy.
Przy okazji, zaangażowani w proces pracownicy poznają w praktyce narzędzia i uczą się jak pracować nowoczesnymi metodami na co dzień. Tym sposobem praca nad zadowolonym klientem staje się rutyną i daje przewagę konkurencyjną.