N Newsletter
Case study: Innowacyjny kanał sprzedaży Swiss Krono

Swiss Krono to czołowy producent płyt meblowych, podłóg i walldesign.

Problem klienta

Szeroka gama produktów Swiss Krono daje duże możliwości łączenia poszczególnych elementów w projektach wnętrz. Jednakże, sprzedawane przez dużą sieć dystrybucyjną nie zawsze są one dostępne w jednym miejscu co utrudnia całościowe podejście. 

Potrzeba klienta

Płyty podłogowe, meblowe i ścienne są produktami niekoniecznie końcowymi. Wykorzystanie ich pełnych możliwości jest często wynikiem współpracy użytkownika z doradcą/projektantem. Może nim być zarówno doradca w punkcie handlowym, stolarz wykonujący meble na miarę, jak i dekorator czy architekt. Jak ułatwić doradcom/projektantom łączenie elementów Swiss Krono w projekcie wnętrza?

Rozwiązanie

Etap Zaangażowanie

Specjaliści Swiss Krono poznają metodę design thinking podczas serii warsztatów.

 

Etap Wiedza

Wiedza zostaje pogłębiona wśród członków teamu projektowego przez udział w Kursie Moderatora Design Thinking oraz Masterclass.

 

Etap Praktyka

  1. Proces badawczy na potrzeby poznania potrzeb poszczególnych grup klientów. Efektem była jasna strukturyzacja i wyłonię nowych ciekawych dla Swiss Krono podgrup wśród interesariuszy procesu projektowo-zakupowego.

  2. Opracowanie szczegółowej ścieżki klienta z uwzględnieniem nowych podgrup wpływających na zakup.

  3. Pełny proces projektowy tworzenia nowej usługi. Podczas procesu zostały precyzyjnie dopasowane metody prototypowania usług. Efektem było potwierdzenie hipotez dotyczących potrzeb użytkowników oraz dopracowanie usług w formie analogowej przed przystąpieniem do prac wdrożeniowych.

  4. Projekt przestrzeni „JEST MIEJSCE” w pełni dostosowany do usługi projektowej.

  5. Wdrożenie usługi wsparcia dekoratora w przestrzeni „JEST MIEJSCE”.

 

Etap Utrzymanie

Wewnętrzny team projektowy przeprowadza akcje komunikacyjne wewnątrz firmy, wzmacniające efekty wdrożenia. Kolejne projekty realizowane są przez firmę samodzielnie, na podstawie badań i według wypracowanych wcześniej metod.

Efekty

  • Ustrukturyzowana znajomość potrzeb poszczególnych użytkowników rynku (klienci ostateczni, dekoratorzy, projektanci, stolarze).
  • Proces współpracy dekoratora z jego klientem.
  • Zdygitalizowany proces od inspiracji do listy materiałów.
  • Stacjonarny punkt współpracy dla dekoratorów „JEST MIEJSCE”.
     

„5 kreatywnych rytuałów" - przewodnik do twórczej odwagi

Zapisz się na listę odbiorców naszego newslettera z cotygodniowymi inspiracjami, a w prezencie otrzymasz 5 rytuałów wspierających budowanie kreatywnych nawyków.

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić usługę i dostarczyć dopasowane reklamy. Korzystanie z tej witryny jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie plików cookie. Zobacz naszą Politykę plików cookies.